Uppe med tuppen

Känns det som i alla fall!
Vet ni vad jag mest av allt vill ha just nu?... Hotellfrukost! Fyfan, så jäkla gott! Då finns det alltid något gott att välja. Men, jag måste nog sluta prata om det, innan jag åker till nåt randomhotell och köper frulle.

Juste! Snart fyller jag år, vet ni. Om 20 dagar. Äntligen blir man 16, även om det inte gör någon precis större skillnad. Men då slutar i alla fall alla reta mig pga. min ålder. Yey!
På tal om födelsedagar, så har jag kollat upp när jag fyller 18 och 20. Ja, jag vet att det kanske är liite smått töntigt, men jag var nyfiken, right? På min 18års dag är det en onsdag, och min 20års dag är på en lördag. Hur perfekt är inte det? Egentligen. Party!

Jag måste bara fråga... Hur ska man hjälpa någon, som inte går att hjälpa? Alltså, om den personen vill ha hjälp, och stöd. Men hur man än gör, så blir det inte bättre. Jag har verkligen försökt med så mycket. Men kanske är det inte tillräckligt. Jag hade i alla fall inte tänkt att ge upp, med att hjälpa. För jag behöver verkligen den vid min sida, när jag har det lika jobbigt. Jag ska stötta dig genom allt, vännen! För det är det bästa vänner är till för.

Frulle på g nu. yeeeeeeeeees (L)
Pusss / J

P.s. Det är någon randomsnubbe som spelar tuba eller nåt. Fyfan vad irriterande! D.s.


Jag taggar fest som tusan! I helgen boys and girls!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback