What's in your head, zombie?

Tjenare!

Jag kan inte säga annat än att våran vikare för matten, var lite speciell. Han pratade mest bort lektionen, och drog mystiska skämt. Men vi fick i alla fall veta att vi imorgon börjar 13.00. Eftersom vi har fadderdag med 2ornas HR-elever. Och aktiviteten då är, inte så oväntat, brännboll. Så då slutar vi efter det. Men jag tror inte att jag orkar gå på det. Känns väldigt onödigt. Så jag ska be mamma sjukanmäla mig.

Justeja. Idag så fick jag skjuts hem av Rebecca på cykeln. Det var många som hade slutat skolan samtidigt som oss, så på gångvägarna var det fullt. När vi kom fram till ett övergångsställe så såg vi inte bilen som kom, eftersom det var så fullt på vägen. Då vi cyklade över, höll vi på att bli påkörda. Och jag lovar. Det var faaanimig inte långt ifrån. Usch. Det var kanske det läskigaste jag varit med om. uuh.

Näe, nu borde jag egentligen räkna lite matematik (haha, ordet). Annars kommer jag komma ännu mer efter. Om någon är bra på potenser och bråk, slå en signal! Höhö.
Ha det superb.!

Puss / J

Sofia, jag och Matilda har överdrivet kul på donken.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback