Cry cry cry

Nu ska jag ta och lägga mig, och hoppas på att ryggen blir bättre... Och att de två fulla skålarna med popcorn jag åt inte visar sig någonstans på kroppen : p Hö hö.
Och Alva, jag skulle gärna ut och springa med dig, men just nu äre vila som gäller! Fy farao så ont det gör!

Näe, ha en god nattssömn. På Lördag åker vi till LillH. Det kommer bli suvve.
Puss och kram, och nyp i stjärten! :)

Postat av: Moa

sv:Jaa jag är asglad över att jag har kommit in (preliminärt) och jag ligger som sagt typ topp tre i reserv här i umeå eller nått :)

Njaa..alltså det är så himla drygt när allt bara känns piss.. Men jag hoppas att det blir bättre, nu är jag inne i en bra period med pappa också såå.. :)

2009-04-09 @ 23:44:21
URL: http://moq.blogg.se/
Postat av: Anonym

Great! Säg bara till när och var så kommer jag!

2009-04-10 @ 19:52:32

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback