De djävlar, som förändrat mig ska jag för alltid hämnas

Okej, förlåt. Här kommer tyvärr ett riktigt deppskriv. Min bror har fått åka in med ambulans, igen, pga. Att han inte kan röra sig utan att spy. Han har helt enkelt mått förjävligt. Det har varit fram och tillbaka på olika sjukhus hela tiden. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Inte nog med att det redan var jobbigt hemma, nej, vi ska bli straffade ännu mer. Jag tycker att vi får ta skit hela tiden. Jag vet inte om jag klarar detta mer. Och det blir inte bättre av att jag är stressad och håller på att jobba ihjäl mig med olika skoluppgifter, prov, idioter på skolan, idioter på fritiden. Hur mycket ska en människa tåla? Vem är det som bestämmer allt? Jag har ingen aning. Men jag vet att jag inte kommer orka så mycket längre om det ska fortsätta. Det måste ta slut. Jag har sagt så här förr och klarat mig från att falla. Men nu, känner jag att det är på riktigt.  What the fuck am I suppose to do? För helvete.



Postat av: moa

janna...alltid är det någonting och jag blir som vanligt svettig av att läsa vad som händer:( jaa..jag vet inte vad jag ska säga..du vet att jag finns om du vill snacka

2009-04-28 @ 18:20:20

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback