du har solskenet

Usch. Regn och cykel går inte ihop. Nejnej. Men motion får man ju i alla fall. Tur det.

Dagen har varit helt okej, och det känns som om det har blivit mycket bättre på skolan nu. Jag känner mig så otroligt duktig. Kanske jag äntligen får betygen jag verkligen förtjänar? Vem vet.. Folket är inte lika jobbiga nu som innan. Känns underbart. Även fast det har varit en skitdag när det gäller vädret. Men det är ju som sagt april, då tillhör vädret.
I helgen blir det fest hos en kompis. Riktigt kul. Tråkigt dock att Alexander inte kan komma.. Vi kommer inte kunna ses resten utav veckan pga. Innebandyn. Tråkigt för mig, men att döma betyder ju också pengar. För honom. Jag vill också ha lättförtjänta pengar. Turunge. Men vi träffar ju varandra på måndag. På våran 11 månadersdag.

Nu ska jag klä om mig och fixa mig till ikväll. Ska nämligen på hållplatsen. Skoj.
Puss!!!

Tack Stina för att du finns. Du är fortfarande min Bästa vän. Även om vi har haft det kämpigt! Du är underbar.


Postat av: alva

vem har fest? :D och vilken dag?

2009-04-02 @ 20:07:22
URL: http://alvva.blogg.se/
Postat av: stinaa

åh, vad glad jag blev när jag läste det sista.

Ja, vi har haft det kämpigt men nu är det nya tider och jag tkr vi ska satsa på att allt ska bli som förut. bästa vänner Janna. alltid!

jag finns där för dig, så som du finns där för mig!<3

2009-04-02 @ 20:57:20

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback