du måste vara blind du kan inte inte se när löven faller ner hur fel jag är

Känns så himla somrigt på något vis när Håkan spelas på högsta volym. Jag är verkligen övertaggad på sommaren... Fast det kanske märks? ha ha

Har precis kommit hem efter att ha varit på maxi och strömpilen med mamma och papa. Det slutade med att jag kom hem med en finfin skjortklänning från Lindex. Hittade en del andra fina saker också, men jag har tyvärr inte så mycket pengar eftersom allt går till bulgarien. Så jag hoppas verkligen att jag hittar någonting trevligt där. Funderar eventuellt på att slinga håret ljusare, men vågar inte göra det själv. Någon frivillig??!


Ser lite wierd ut där dock.


Ett superfint skärp som jag tittade på. Fanns dock inte svart på strömpilen.

Ciao!

Postat av: Moa

Jättefin skjorta, Janna!

haha vi skulle kunna ta en färgkväll någon gång, är sugen på att göra något med mitt hår också..haha

2009-04-02 @ 07:14:37
URL: http://moq.blogg.se/
Postat av: Jessica

snygg skjortklänning... skulle också kunna tänka mig att ha. Har rensat ur min garderob idag... tänkte på dig då. Så mycket bra saker som jag spar på... oanvända kläder som jag köpt för att jag tyckt att de var fina på galgen :P



Åhå.. ska du åka till Bulgarien? nyiken och avis

2009-04-02 @ 11:14:14
URL: http://brusiperiferin.blogg.se/
Postat av: stinaa

jag kan färga ditt hår janis! :)

2009-04-02 @ 20:54:55

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback