Hey little world

sitter just nu hemma och tycker synd om mig själv. Inte bara för att jag är sjuk, också för att jag har minst tio saker som ska vara inlämnade denna vecka. Buhu... Annars har det mesta blivit bättre. Min bror kommer hem till oss klockan två. Känns mycket bättre och säkrare nu när han kommer hem. Så vi har lite större koll. Till påsk tror jag att jag ska åka till Lillholmträsk med alexanders familj (till deras stuga). Då ska vi förmodligen ta med oss min hund Wilma! Berit (Alexanders mamma) Var ju så himla taggad på att låna henne, så det skulle vara jättekul! Nu ska jag nog ta tag i någon läxa. Usch. But, it's reality. Sad truth.

Postat av: stina

neej åk inte bort på lovet! :(

2009-04-06 @ 12:51:05
URL: http://stinano.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback