how sweeet

vad heter ni? - Janna och Alexander
Hur träffades ni? - ehm... Vi gick i samma klass sen 6an, sen träffades vi på en fest!
Hur länge har ni varit tillsammans? - 1 år den 6 maj:)
Är ni förlovade? - Nej
Bor ni ihop? - Nej
Har ni barn? - Nej
Har båda körkort? - Nej
Kommer du ihåg er första kyss? - Ja
Vem sa "Jag älskar dig" först? - Vet inte riktigt... Tror det var Alexander...
Vem är äldst? - alle :(
Vilka stjärntecken är ni? - Jag är  jungfrun och han är kräfta!
Vem fyller först på året? - Alle...
Vem är längst? - alle :(
Vem sjunger bäst? - Jag ;) , nämen... No idea!
Håller ni i handen på stan? - sometimes :)
Var någon av er oskuld när ni träffades? - haha.... kanske
Kände ni varann innan ni blev ihop? - Nope..
Vad har ni gemensamt? - Det mesta!
Blev du kär i första ögonkastet? - oooja!
Har ni någon speciell låt? - Nej, eller jag har en som jag eggade sönder : p fasennnn, kommer inte på vad den heter..
Har ni några "fri kort"? - huh?
Har ni stora framtidsplaner? - Jadå
Har ni gråtit i varandras armar? -Ja,det har i alla fall jag.
Har ni varit utomlands tillammans? - Nej, men snart!!
Vilket är ert bästa minne? - Valborg 08 :)
Vem lagar bäst mat? - Vågar inte riktigt säga.. Men tror att det är jag!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? - Antingen tv-spel eller tv och mys :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - Japps!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? - Nja, 3 km
Blir du lätt svartsjuk? - sådär...
Brukar ni bråka? - Småtjaffs kanske..
Ringer eller SMS:ar ni mest? - smsar
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? - Allt :)
Vad använder ni för preventivmedel? - Haha, wtf?
Brukar nån av er prata i sömnen? - Nja, eller jo... :( Jag...

--------------------------------------

Ingen annan än jag som är sjukt taggad på att fixa ett lag till brännbollsyran?! Come on... Anmäl er här :D Skulle verkligen vara awsome

Postat av: alle tha man

jag är tagg på brännbollsyran :) :)

2009-04-23 @ 23:38:03
Postat av: dubbelhakan alias moa

vi är ju utomlands då janna :(:(:(

2009-04-24 @ 07:53:52

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback