Jag har väntat på ett regn

Igår kom vi hem efter en underbar helg i lillholmt. Tur för oss att det varit sol varje dag. Har fått minst tusen fler fräknar också... SUCK. En rejäl förkylning har jag också dragit på mig. Duktigt. Dock blev jag riktigt besviken, igen, när jag kom hem. Inte nog med att min bror fick åka in med ambulans igen, nej, då gör du så här. Förstår inte hur du kan tänka på dig själv när någonting som detta händer. Vad har du där inne egentligen?
Idag ska jag träffa Rebecca och Stina. Jag har bestämt mig för att färga håret. Jag hoppas verkligen att det blir bra, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till! Har i alla fall längtat ihjäl mig efter flickorna mina!
Vill bara påminna alla om att jag åker till Bullis om 40 days. Love.

Postat av: Moa

svar: jaaa hon är ju så himla go!

2009-04-16 @ 18:11:46
URL: http://moq.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback