Morning sunshines!

Klockan är cirka 08.34 när jag påbörjar detta blogginlägg. Vad jag gör uppe så här tidigt på min lediga dag är egentligen bara stört. Fast det kan också bero på att jag sov över hos Alexander, och eftersom han har skola idag så, ja... Men, morgonstund har guld i mun, eller nåt.
Idag hade jag tänkt att försöka dra med Stina och Rebecca på stan, istället för att låta dem ruttna, som lätt kan hända på lediga dagar. Hade också tänkt att prata med papi om passet jag måste ta för att kunna dra till Bullis med tha guys. Kommer lätt se ut som en fånge eller någonting eftersom jag har en tendens att se ganska .... sur ut på bilder : p Nu ska jag göra någonting skoj, förhoppningsvis!
Ciao!


Bara en av de tusentals jag och Rebecca tog.
 Måste även informera om att mitt nya minneskort har skickats från Hongkong!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback