Vilken underbar dag

Haha, känns ganska... nördigt att sätta sig vid datorn det första man gör när man vaknar. Kanske skulle jag ha skrivit om det istället på nationella...
Idag hade jag tänkt fixa håret igen, tror jag... Dock inte så mycket. Annars har jag ingen aning om vad som händer. Ska kanske vara med Alexander ett tag innan han dissar och åker iväg på någon fest. Tror nog att Stina får vara mitt offer ikväll, hon ska vara med mig, även om hon kanske inte vill ;) haha... Det är ju i alla fall rätt fint väder ute, tror jag (ser bara ljusa strimmor från fönstrets persienner).
Nu ska jag... chilla lite till.

Var det kul med videoinlägg? Mer sådant? Ni kan väl ge tips osv. På vad NI vill att jag ska skriva ? =)

Postat av: alva

det du tänker på. eftersom vi knappt träffas känns det som om vi gör det när jag får läsa. det där lät djupt. hmm



men videoinlägg, det var niceigt. Jag ser framemot att få se kissie-janna. =)

2009-04-25 @ 12:43:45
URL: http://alvva.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback