What the fuck am I suppose to do?

Jag är så jävla less på alla idioter omkring mig. Grattis, på tredje plats har vi en idiot som förstörde ungefär tre år av mitt liv.
Tack så mycket! Och det blir inte bättre av att du umgås med den jag älskar mest. På andra plats har vi... En väldigt nära släkting. eller, släkting? Släktingar. Några som borde förstå bättre än att förstöra livet. Och på första plats har vi EGOISTEN. En person som verkligen borde tänka efter när det gäller familjen. Du vet vad jag tycker, så jag har inte så mycket att skriva här egentligen, eftersom jag redan skrivit allt om dig.

Nu ska jag äntligen kliva upp och försöka hitta någonting som jag kan ta på mig. Sen ska jag cykla till Teg för att hälsa på Rebban.

Bad day. And you didn't make it easier.



Postat av: beccis

gumman, vad äre som händer? finns här för dig <3





ja, ta och pallra dig hit! :)

2009-04-16 @ 14:29:30
URL: http://nallensblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback