I forgot to say out loud how beautiful you really are to me



Tack för den underbara tiden med dig. Hoppas att du ångrar dig någon dag. För jag kommer alltid vänta på dig.
15 vackra månader med dig.
You're still number one for me.

En vacker dag kanske du kommer till mig och säger att du har ångrat dig
 jag ska stå på samma plats och vänta föralltid, för jag tror du och jag vi har en framtid.
du är så underbar och betyder mycket för mig
men nu är det som det är och det är inte som jag vill
men en enda sak måste jag få dig att förstå
att allt som jag sa till dig det var så äkta
och ingenting på jorden få det att ändras
kanske är jag dum som tror jag duger för dig , men ärlighet varar längst du är det finaste som hänt mig.
men jag somnar och vaknar med tårar inom mig
mitt hjärta och min själ skriker jag behöver dig !

Postat av: alle tha man

tack själv janna!!!

2009-08-27 @ 23:29:23
Postat av: stå på dig

james morrison - the pieces don't fit anymore

2009-08-28 @ 23:36:11

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback