Ett måste! Eller.. Flera!

Här kommer jag med några übersköna låtar! Tveka INTE att lyssna!

Brave Squirrels - New slang
Fountains of Wayne - Hey julie
Harry Chapin - Cat's in the cradle
Cheap Trick - I want you to want me
Death cab for cutie - I will follow you into the dark
Dashboard confessional - Stolen
Marvin Gaye - Let's get it on
The Coral - Dreaming of you
The Rascals - A beautiful morning
Paolo Nutini - Last Request

Klicka på låtarna för att få lyssna!

Postat av: Linda

Du är så välkommen hit i jul! långtar. Mina ögonbryn längtar också, jag behöver hjälp, själv hinner jag knappt med nåt! Klart du får gosa med Wildis, ska bli skönt att få lite avlastning. Det ska bli en supermysig jul med massa julmusik, julgodis och julkänsla! Hör av dig om villen dag du kommer! Kram

2009-12-04 @ 21:16:37
URL: http://wildali.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback