Poison

Oj! vad jag skriver inlägg efter inlägg efter inlägg känner jag. Men det är väl kul? haha, höll på att skriva kuk (rolig humor). Har precis sett klart filmen Eragon och kunde inte låta bli att gråta en skvätt på slutet. Jag är verkligen SÄMST när det gäller känsliga scener. Lyckas alltid gråta till varje film jag ser. Men det kan väl vara skönt det också ibland antar jag. Haha.

Imorgon kommer min lillasyster hem! Fast jag kommer typ nästan inte träffa henne någonting alls eftersom jag praoar hela helgen. Vilket SUGER. Men snart är det jullov och då sticker jag ner till sundsvall för att fira julen hos min syster! Någonting jag längtar efter mer än annat! Kanske är det också för att hon precis har fått en liten bebbe... Som jag mer än gärna vill gosa med! Om hon är snäll: P
Nu ska jag försöka lägga någonting varmt på magen eftersom den gör sååå jäkla ont.

Peace!


typ?

Postat av: Emmelist

vad roligt att du vill vara med i tävlingen! :D



haft en bra kväll då?

2009-12-03 @ 22:54:25
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ja jag har flyttstädat åt min storebror! jobbigt men det behövdes ;)

2009-12-04 @ 01:36:26
URL: http://emmelist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback