Carrotgirl

Halloj!
Är hos Rebecca och fryser fötterna av mig. Och fetfingrarna. För vi har gått från stan till Grubbe. Innan var vi hos mig och färgade håret på Rebecca. Och ja.. Morot. Är det jag kan säga. Men roligt hade vi!

Imorse vaknade vi vid halv sju, och då var Becca jättestressad och sa att vi hade försovit oss. Jag fattade ingenting och gjorde som hon sa. Vi tog bussen 5 över sju och kom till skolan halv åtta. Inte ens då fattade vi att vi var en timma för tidiga. Becca fick panik och knackade på deras dörr (där de skulle ha lektion senare) eftersom hon trodde de hade lektion. Tillslut ringde hon Felix och frågade med panik i rösten varför de inte öppnade dörren. Vi fick svaret att vi var en timma för tidiga av en sömnig Felix. Tror ni inte att vi skämdes? I skolan var det helt dött, men inte ens då fattade vi. Tur att man har kul ibland.

Nu SKA det bli pluggning. Sweet. Hoppas ni har haft en bra dag!
Puss.



The Goonies! Asbra. Hihi. Stina !

Postat av: jessicapessica

jomen morot är ju det nya blonda :D we like!!

2009-02-02 @ 20:16:43
URL: http://brusiperiferin.blogg.se/
Postat av: STINA

ni suger verkligen!

ag tycker beccas hår vart fint ju! i alla fall på kort =)



hahahaha.sloth!!! <3

2009-02-02 @ 21:07:52

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback