Dåliga dagar.

Usch, det har verkligen inte varit min dag idag. Har varit så jävla sur och grinig. Mår inte bra heller. Det suger! Men det är väl bara att härda ut. Något som jag verkligen kan se framemot är BULGARIEN med Anderssons och Moa. Vi kommer ha så jäkla kul! Och skönt kommer det vara. Härligt värre!
Hade för övrigt tänkt att dra och sola solarium ikväll. Ingen som är sugen på att följa? Hatar att gå själv! Känns som om jag kommer bli instängd. Uscha. Men brun ska jag bli! Om jag ska kunna passa någorlunda i bikinin. Haha.

Nu ska jag kolla igenom en fet kokbok. Efter lovet har vi prov. Jobbigt jobbigt!





Jag (posar järnet!), Alva, Johanna och Tommy!

Postat av: Moa

haha jag kommer ägga sönder solarium innan bulgarien,för jag är blek som snön utanför mitt fönster och det känns inte alls kul:P

2009-02-16 @ 15:52:20
URL: http://moq.blogg.se/
Postat av: alva

hahaha, snyggoshh! och fan vad nice med bulgaria! Är avundsjuk på dig!

2009-02-16 @ 17:01:42
URL: http://alvva.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback