Det är tisdag idag.

Usch. Fy fan! Jag har så jädra ont i kroppen och fötterna. Det mesta tror jag beror på Kökslektionen. Vill typ lägga mig ner och gråta. Så jobbigt kan det faktiskt vara!

Just nu sitter jag och fryser. Håller också på att somna. As usual. Trodde verkligen inte att jag skulle ta mig upp imorse. Men ack, det gjorde jag. Måste skriva en reflektion på dagens lektion också. Ganska tråkigt och drygt. Jepp. Kanske ska ta och sola idag med? Nej.. Ska nog till Rebecca och chilla. Kommer förmodligen somna där. Skulle inte förvåna mig.
Nu ska jag sova.

Puss.



Hahahah. Jag dör :( Varför tog han underifrån?!

Postat av: stina

haha, mästerkocken där!

2009-02-17 @ 18:12:54
Postat av: jessicapessica

Shit... du ser ju ut som värsta proffset! Är det kläderna som gör det?

2009-02-18 @ 10:39:18
URL: http://brusiperiferin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback