Hattrick

Just hemkommen från skolan/idrotten. Jag måste erkänna att jag är en riktig kämpe när det gäller idrott. Fick en smäll på ögat av Linns hockeyklubba. (Det andra ögat är också attackerat, men av Alexander. Han råkade armbåga mig rätt i ögat för någon dag sedan). Men det var av ren glädje, eftersom jag just hade gjort tre mål i rad. Det ni! Robin blev verkligen fetägd.

Har också redovisat engelskan idag. Det gick superbra! Känner redan att jag inte tycker att det är lika läskigt att prata inför folk längre. Hur bra är inte det? Stör mig dock på vissa personer i klassen som beter sig så omoget. Både fysiskt och psykiskt. Går man i gymnasiet eller ettan? Frågan är ju värd att tänka på.

För övrigt så har jag ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Något tips? Kanske träna? Fick ju två veckors gratis träning på simhallen av Alva! Roligtroligt! Fast, jag tror jag är för lat. Någonting jag skulle vilja göra är att flytta NU. Tänk vad skönt med eget rum. Så otroligt. Och eget badrum! Wonderful!
Har föresten hittat en väldigt fin tröja från gina. Synd bara att man inte hade råd. Här

Nu ska jag ta ett bad och städa lite tror jag. Kramar!



Haha, ett tag sedan.


Postat av: alle tha man

Jag kan köpa tröjan åt dig :) hihi

2009-02-11 @ 20:12:03
Postat av: beccis

Det var från smsa låna kvällen! :)

2009-02-11 @ 20:41:46
URL: http://nallensblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback