I was thinking to myself, this could be heaven or this could be hell.

Jahapp, ännu en torsdag. Och det är SKITVÄDER! Jag som var så otroligt taggad på sommaren, men nej. Då kommer det bara ännu mer snö. Bara irriterande. Jag vill ha sommar, sol. NU.

Idag fyller Alva hela 17 år! Bara ett år kvar tills du får köpa uuut! Haha, skämt åsido. Men 17 är faktiskt mycket. Fast det kan bero på att jag är liten som en plutt. Ska kanske fika födelsedagsfika där ikväll, men har ju möte 18.00 - 21.00. Så om jag orkar ska jag dit efteråt. Men det känns ju lite dumt eftersom jag inte hunnit fixa någon present ännu. Men jag vet i alla fall vad hon vill ha. TEQUILA ALVA! Haha. Nämen, en otroligt fet födelsedagsfest. Bara jag som typ tänker på OC, OTH Osv? Där har de ju alltid feta födelsedagspartyn. Grattis vännen!!

Usch. Har så trååkigt. Och är hungrig. Är också övertaggad på helgen. Det måste verkligen bli nåt på Lördag. Annars blir jag galen. Fest, någon?! Haha.

Imorgon är det 9 månader sen det blev vi.
Älskar dig Alexander!!




Jag är stolt över stinas frill! Även över Stina. Haha.

Postat av: STINA

aaw! :]

jaa du gjorde ett bra jobb janis! Taack!



Grattis till Alva :D

2009-02-05 @ 17:11:04
Postat av: alva

hihi, tack janna! :*

2009-02-05 @ 18:00:59
URL: http://alvva.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback