Knocking on my door

Betydligt bättre dag idag. Förutom att jag failade stort på näringsläran. Känns det som.
Ikväll har jag ingenting planerat. Blir väl att sitta hemma och dega framför datorn. Egentligen borde jag göra någonting roligt. Fira att det är helg och snart lov liksom. Men om jag gör det så blir det förmodligen att jag blir själv, och det är inte ett dugg kul. Så, ensam hemmakväll ikväll. Om inte någon trevlig människa orkar hitta på någonting.

Har lite tråkigt, så jag gör ett test istället för att gnälla.

Hur Norrland är jag?
Jag har kört:
[x] snöskoter.
[/]Traktor.
[/]Bil.
[ ]Lastbil.
[ ]Fyrhjuling.

 Jag har ätit:
 [x ] Souvas.
 [x] Västerbottenost.
[x] Surströmming.
[x] Pitepalt.
 [x] Tjälknöl.

 Jag kan åka:
[ ] Skidor
[x] Längdskidor
[x] Skriskor
[ ] Snowboard

Jag har upplevt:
[x] Snöstorm.
[x] Minus 30 grader.
[ ] Lämeltåg.
[x] Midnattsol.
[x] 2m Snö.

Jag har:
[ ] Druckit mig full på hembränt.
[x] Varit nära att förfrysa mig.
[ ] Sovit utomhus på vintern.
[ ] Badat isvak.
[x] Plockat Hjortron.
[x] Träffat på ren i det vilda.
[x] Träffat på älg i det vilda.
[/] Träffat på björn i det vilda.
[ ] Spenderat tid i fjällen när det inte har varit lov.
[x] Sett Dunderklumpen.
[/] Snusat (snodde av farfar när jag var typ fem :p )
[/] Jagat vilt.

Jag:
[x] Bor i Norrland.
[/] Är fåordig.
[x] Pratar Norrländsk dialekt.
[x] Kommer ifrån en Norrlänsk släkt.
[ ] Pratar Samiska eller Tornedalsfinska.
[x] Jag känner/är en Same


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback