Love story

Vädret är underbart. Och Äntligen. Äntligen är det lov! Jag som har längtat ihjäl mig. Dock är det bara typ bara en vecka. Men det är så mycket bättre än ingenting. För jag får i alla fall tillbringa tiden med underbara människor! Först några dagar med Alexanders mysiga familj, sen blir det väl vännerna för hela slanten! Förutom nästa helg, då jag hade tänkt försöka dra med mig Alexander till jämtland, eftersom Farfar fyller hela 80 år. Hoppas!!
Nu ska jag ta och packa lite och kolla igenom vad det är jag behöver ha med mig imorgon. Ska också packa ner lite saker i kartonger, eftersom vi börjar flytta på måndag!!! AWESOME.

För övrigt så kommer min efterlängtade bror hem ikväll och hälsar på! Roligtroligt! :)



Syster, Jag och Bror!

Och ja, Alexander är underbar och jag älskar honom mer än allt annat!
Är väldigt glad över att det är vi två!
Puss!

Postat av: alle tha man

puss på dig!

stolt fotograf höhö

2009-02-27 @ 15:50:26
Postat av: Berit Marie

Klart att du också är underbar Janna! Jag är stolt över att min son Alexander hittat en så gullig, mysig och fin tjej som du Janna.. :)

2009-02-27 @ 18:06:01

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback