No, I don´t need no drugs to make me high, no I don´t need no pills to make me calm, and I don´t need no beer to make me wild, no I don´t need no booze to make me warm.

Alltså, usch! Har så jädrans ont i magen. Bara på högersidan också. Känns som om det har någonting med blindtarmen att göra. Men det är det säkert inte. Hoppas jag.
Just nu ligger jag i sängen och väntar på att klockan ska bli någorlunda mycket eftersom jag vill lägga mig och sova. Kommer bara vakna onödigt tidigt om jag lägger mig nu. Väntar också på att Alexander ska komma hem från sin träning, så jag kan ringa honom!
Har så himla tråkigt. Kanske ska man ta och måla naglarna? Är typ sjukt lycklig att mina naglar är långa! Eller, längre än förut! Är värsta nagelrivarn/bitarn. Förr hade jag otroligt långa naglar, men fick ett "återfall". Så nu jäklar! Kanske man skulle kunna ta tag i träningen när man ändå har den rätta inställningen framme?

Nu: MÅLA NAGLARNA!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback