Oh, somewhere deep inside of these bones, An emptiness began to grow. There's something out there, far from my home, A longing that I've never known.

Hej på er!
Snart är det dags för mig att sussa. Men innan blir det en stunds datortid (som om jag aldrig får annars. Haha). Dagen har tillbringats med Rebecca. Direkt efter skolan åkte vi hem till henne, fikade och somnade framför tvn. Vaknade av att Becca snarkade, väckte henne och sedan tittade vi på Hells Kitchen. Och ni vet han, kocken? Han måste ju få betalt för att vara så där elak och arg hela tiden. Eller.. Det är väl nästan självklart.
Imorgon ska jag upp till skolan för att hinna med kökslektionen som börjar 08.20, medan den andra klassen börjar 12 och slutar två. Jättekul. Verkligen. Alltid när vi har kök så sminkar jag mig nästan aldrig, eller tar på mig fina kläder. Eftersom man ändå blir flottig osv. Så om någon av er där ute träffar mig på en Tisdag. Bli inte rädd!
Måste bara berätta att jag för engångsskull fattade någonting av matten idag! Är typ otroligt stolt. Att jag kan räkna, visste jag inte!

Nej, nu ska jag ta och lägga mig. Kanske läsa en bok. Hm. Jaja!
Godnatt på er vänner!



Bara jag som tycker att Tim Burton är bäst?!

Postat av: beccis

nej, tim burton äger, hans filmer är så bra! :)

2009-02-09 @ 23:18:47
URL: http://nallensblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback