Oh, think twice. Cause it's another day for you and me in paradise.

Tjoho! Är precis hemkommen från Anderssons. Fick skjuts av en fullsmockad bil och hade jätteroligt den lilla bit jag åkte. De skulle till Burträsk för att träffa sin Morfar och gratta honom.

Filmen i fredags var jättebra. Om jag inte redan skrivit det. Jag och Alva satt snyftandes igenom den. Brukar aldrig gråta så till filmer, men någongång måste vara den första?
Igår var jag först med Anderssons + Moa och hängde med när de skulle köpa en ny Tv och PS3. Några var sjukt taggade på att spela. Men det förstår man ju! Sen tilbringades kvällen med Alva, Rebecca, Alle och Jesper. Vi gjorde typ ingenting. Och det resulterade med att Alexander och Jesper somnade. En på golvet under sängen och en i fåtöljen. Haha...

Idag ska jag försöka göra lite engelska, men just nu vill jag bara njuta av det underbara vädret! Visst är det?!
Ciao.



Snart flytt!!!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback