Romeo take me somewhere we can be alone I'll be waiting all there's left to do is run You'll be the prince and I'll be the princess It's a love story baby just say yes

Underbara väder!! Dock lite molnigt, men det är ju i alla fall sol. Jag blir så mycket piggare av att det är fint väder. Speciellt nu när det just varit/är vinter. Håller ni inte med mig om att all vintermörker är så deprimerande?
Annars så har jag världens bästa dag idag (hoppas jag på). Har sovmorgon till 10.30 då jag har musik, sen har jag lunch och sen idrott, då jag slutar 14.00. Helslapp dag alltså. Great! Alexander har också sovit hos mig vilket gör allt så mycket bättre.
För övrigt så drar jag till Lillholm imorgon (Alexanders stuga mitt ute i ingenstans) med Alexanders familj och Moa (?). Vi är nog bara där tills Tisdag. Men det är rätt skönt. Helt lagom tid ute i skogen! Är dock lite nervös, eftersom Alexander är astaggad på att åka snowboard i någon backe, och jag gissar på att de andra ungdomarna (ha ha) också vill åka. Och jag är verkligen inte slalommänniska. Har aldrig varit. Har åkt ungefär två gånger i mitt liv. Näää.... Får väl ta med mig en pulka eller liknande för att inte få vara ensam :(

Nu ska jag fixa till mig lite. Vi hörs senare!
Puss


Postat av: Berit Marie

Kul Janna att du vill åka med ut i ingenstans..

Va gulliga ni är på bilden. Janna du kan skatta dej lycklig som vunnit min underbara son Alexanders hjärta

2009-02-27 @ 10:03:23
Postat av: Matilda

Fin bild!

2009-02-27 @ 19:17:34

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback