Sådana dagar som denna, borde inte existera.

Helvete vilken skitdag. Allt har jag irriterat mig på. Gråtit, bråkat, stressad. En skitdag rent ut sagt. Känt mig så jävla ensam och sviken, äcklig och ful, och pinsam. Alla har varit så jävla äckligt dumma, egoistiska och irriterande. Helvetehelvetehelvete. Hoppas att det blir bättre imorgon. Men det tvivlar jag på. Måste snabbskriva ihop en jävla uppsats nu ikväll, till imorgon. Jävla idrott. Har prov imorgon på kolhydrater, har jag pluggat? Nä. Jävla Janna. Jävla dag. Jävla jävla jävla skit. Tror jag skippar resten av veckan. Med att ligga hemma och gråta. Skulle sitta fint.

Nu ska jag ta tag i helvetet. Fuck denna dag.
gonatt.

 

Postat av: Linda

Lilla vännen! Jag vill bara säga att du är väldigt fin, otroligt snäll och den mest godhjärtade människa jag känner. Du är den av oss syskon som är naturligt vacker, stora bruna ögon, perfekta kurvor på rätt ställen och du har en väldigt beundransvärd personlighet, mjuk och fin människa. Kram!

2009-02-20 @ 08:57:59

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback