Söndag

Känns inte alls som en söndag! Eller, kanske. Men det känns mer som en härlig lördag. Om man bortser från snöstormen. Det ska visst komma 3 - 2 dm snö idag. TILL. Usch. Tacka för att det bara är vinter en gång om året.

Helgen var helt okej, förutom att fredagskvällen slutade med att en vän fick ta ambulansen till akuten. Annars var det helt okej. Fick dock dra runt i umeå för att leta en jäkla fest. Och när vi väl var välkomna dit och äntligen hittat, så tyckte jag, Isa och Rebecca att det var för mycket folk, och drog hem till mig och halvsov. Annars var det kul!
Ikväll blir att umgås med Alexander, och kanske basta? Borde egentligen göra klart det lilla i engelskan, eftersom vi har redovisning imorgon. Äh.

Nu bjur jag på den officiella partyposén:










Bilder av: Alva

Postat av: Linn

duu... kolla in fronter det är en idrotts uppgift som skall vara klar på fredag nästa vecka.. :) jag har glömt att säga det.. förlåååt!

2009-02-08 @ 22:21:16
URL: http://linnvarnamnet.bloggagratis.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback