Vem var det? Sva-sva-svartvadet!

Matchen igår var underbar! Jag och Alva stod självklart i Modoklacken och hoppade och sjöng som galningar. Och eftersom Modo vann över Skellefteå blev det sura miner efteråt. Tror bannemig att jag ska rama in biljetten.

Har precis varit på konsert på Norrlandsoperan med musiken. De spelade tvspels musik. Bl.a. Halo och Final Fantasy. Har absolut inte hört låtarna förr, men jag kan ju verkligen säga att de var duktiga. Jag fick dock säga till Rebecca att stänga ner mobilen. Skämt åsido, eftersom jag också smsade..
Nu har vi hål till klockan ett, då jag bara har en lektion. Underbart. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Måste i alla fall fixa alla hjärtans dag presenten till Alexander. Hihi.


Postat av: alva

SVART SVART SVARTVADET!!!!





HÅKAN FOR CHRIST SAKE!!!

2009-02-13 @ 12:30:47
URL: http://alvva.blogg.se/
Postat av: alle tha man

hata modo, älska foppa

2009-02-13 @ 16:07:07
Postat av: moa

OJ SÅ SKÖNT!

Jag ringde Jonatan och han kunde man knappt prata med,så sur var han

2009-02-14 @ 09:13:34

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback