är du den här personen förtjänar du fan ingenting.

Just nu står det 1-1 Mellan Timrå - Modo. Kom igen nu!!

Har precis kommit till Haga. H som i Haga, H som i helvetet. Låter riktigt underbart, huh? Men snart är det äntligen över. Ni förstår inte hur jäkla konstigt det känns att vara här just nu. Dom har liksom, svikit oss. Och sagt upp kontaktfamiljgrejset. Och vi måste vara här ändå, tills den 22. Jag är seriöst så jäävla nära på att lägga mig ner och bara gråta just nu.
 Och inte är det någon som vill komma hit heller. Eller, vem fan i helvetet vill det egentligen? Syster vägrar att vara här (som vanligt) Och jag får vara ensam med dom, och får försvara henne som vanligt. Hur jävla egoistisk får man vara egentligen? Om det är någon som får skylla sig själv så är det DU. Och det jobbigaste är att du får så otroligt med uppmärksamhet. Även fast du gör fel. Och jag som gör rätt får ingenting. Jag blir så jävla osynlig på nåt sätt. Borde det inte vara tvärtom? Var är "belöningen"? All fokus är på dig just nu. Och om de tror att jag är så jävla duktig och ansvarsfull som det verkar så har dom så otroligt jävla FEL! Om jag ska vara ärlig, så vill jag bara få allt detta överstökat. Helvete.

Förlåt för att jag hela tiden verkar så pessimistisk. Men alltså. Om ni var i min sits, hade det nog varit likadant.

Du gör som du vill och skiter i vad andra känner! Skiter i vad alla säger om att skaffa andra vänner!

- - - - - - - - - - - - - -

Imorgon har jag och Älskling 8 månader tillsammans. Vi ska gå på bio, vet dock inte vilken. Förslag?

Tack, Alexander. För att du står ut med mig. Älskar dig så otroligt mycket. Har aldrig älskat nån så mycket som jag älskar dig.You took my breath away och jag vill aldrig hämta den! Vad skulle jag göra utan dig? Helt ärligt, så tror jag inte att jag hade stått på samma plats som nu. Visst brukar jag må skit nuförtiden också. Men det är absolut inte samma sak.Du har hjälpt mig med allt. Vi vet att vi alltid kan lösa saker tillsammans. Du är så otroligt underbar. Skulle kunna sitta här och skriva hur länge som helst. Bara för att det handlar om dig. Min finaste är du. Mitt hjärta, mitt liv. 

Postat av: STINS

men modo förlora som vanligt:)..

Du är stark Janna!!



Aw, vad fint du skrev om alle. :) grattis till 8 månader!

2009-01-05 @ 22:59:13
Postat av: alle tha man

hihi inte ovanligt ;)

älskar dig också!! <3

2009-01-06 @ 04:43:51

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback