Are we humans?

Har precis varit ute med Wilma (vovven min) och Alle. Fick lite smådamp på honom för att han var dryg. Haha.

Idag fick jag veta av min engelskalärare att jag ligger på VG. Hur bra känns inte det? Är typ asstolt. Nyss låg jag på Ig. Jag måste vara världsbäst. På svenskan skulle vi hålla ett argumentationstal. Och jag som inte hade skrivit någonting alls fick improvisera allt. Och jag hatar verkligen att stå inför stora grupper och prata. Men jag gjorde det ändå, och det gick otroligt bra. Kände dock att ansiktet förvandlades till en stor fet tomat. Ämnet jag snackade om var att jag tycker att man inte borde lägga ner så mycket tid och pengar på att försöka få utdöende djur och växter att bli fler. Något som jag alltid tyckt och alltid kommer tycka. Lite udda samtalsämne. Men det gick som sagt bra.
Matteprovet gick dock mycket dåligare. Fast proven vi gör nu, har ingenting med betyget att göra. Så egentligen borde jag inte lägga ner så mycket tankar kring det. Istället får jag försöka plugga till nationellaproven. NP suger verkligen. Usch.

Nu SKA jag se Wall-E med Alle. Varesig han vill eller inte.
Puss.


Jag vill ha!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback