Det finns ingen belöning och jag kräver ingenting men bara att aldrig nånsin tvingas hålla käften.

Har precis kommit hem från Robin (stinas pojkvän) Där vi såg på tv och snackade en hel del! Skönt med en lugn kväll för engångsskull! Käkade chips, glass och ostkrokar gjorde vi också. Otroligt vad man blir beroende av sådant! Måste erkänna att jag är riktigt svag för lantchips. Usch så gott! Men det är ju faktiskt helg! eller hur? Då får man unna sig någonting gott. Tycker jag!

Modo vann dagens match mot Färjestad. Så nu ligger de i alla fall inte sist! Och Skellefteå vann mot Luleå. Tur det. Annars hade väl en viss person som heter Alexander varit sur hela kvällen. Han var och såg på den matchen förstår ni.. Och han var inte lite nöjd!
 Föresten så hade jag och Alexander tänkt att se Modo - Skellefteå den 12/2 på Swedbank Arena! Någon som är sugen på att följa? Bara att hojta till isåfall! Skulle vara roligt om några fler Modofans hängde på :)

Snart ska jag lägga mig och se Rosa the movie. Eller ska man ta och titta på lite OTH? Så otroligt längesedan jag såg det. Och jag saknar det! kanske blir det så istället! We'll see!

Puss



my babe!

Postat av: stina

jaa det var kul! =)

haha jag och robin kanske följer då ;) robin är ju modofanet=D haha!

2009-01-04 @ 00:48:21
Postat av: alle tha man

haha jag hade vart glad ändå ;)

2009-01-04 @ 03:03:25
Postat av: moa

nackdelen med modo-skellefteå är att matchen ligger på en vardag, annars hade jag följt med för jonatan ska nog dit också..

2009-01-04 @ 12:25:54
URL: http://moq.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback