dot och valen

Alltså, skit! Har så jävulskt ont i hälarna, eftersom jag fått skavsår på båda av dem! Hallå? Det är ju värsta sommargrejen. Alltid har man skavsår på somrarna. Inte på vintern. Jäkla pajas.

Jag och Rebecca har snackat lite med navelpiercing med Pernilla idag, och hon skulle snacka med någon hon kände (på ume skinart). Får väl se om jag vågar. Jag vill alltid en massa saker, men vågar aldrig. Typiskt mig. Men så fort jag får pengar ska jag snacka med Pernilla, och fixa en tid. Usch vad jag är nervös. Varför skriver jag sånt här, när jag ändå blir så jädrans nervös av det? Ska typ fråga om han kan söva ner mig. Skämt åsido. Det kommer nog gå fint, right Becca?

Nu: Sängen.
Imorgon: Skola, säga hejdå till Alexander.
Fredag: Har inte ett jääävla skit bestämt. Någon frivillig som vill hitta på någonting med mig? Stan kanske?

Postat av: beccis

klart det kommer! :)

2009-01-22 @ 14:16:37
URL: http://nallensblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback