:(

Usch. Jag blev helt plötsligt sjukt ledsen. Eller, jag vet ju egentligen anledningen till varför det är så. Men det är ingenting jag tänker ta nu. Är i alla fall i värsta svackan just nu. Tips på att må bättre?

Idag var det som sagt kök. Eller i ca: två timmar. Fick stycka kyckling. Och det tog ungefär en timma innan jag kunde ta i den första. Fy fan.

Nu ska jag gråta lite.

Postat av: stina!

men jannagumman:(

gå och ät! det brukar funka. annars kan du lyssna på deppmusik (mr.lonley) så att du tycker mer synd om dig själv.

Eller också kan du försöka lösa vad det nu är.

Eller så kan du bara snacka med mig på msn så kan jag försöka få dig på bättre humör :)

2009-01-19 @ 16:05:39
Postat av: stina

svarpå: alle ska bort i helgen.

men baajs:( då sket sig allt då. men då får vi väl ta det nästa helg då..: (

2009-01-19 @ 17:57:39
URL: http://stinano.blogg.se/
Postat av: beccis

men gumman, du får komma hit till mig så vet du vad som väntar :] haha, lät fel men du fattar!! :)

2009-01-19 @ 20:02:24
URL: http://nallensblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback