Flying Jacob a la Jesper

Tjingeling.
Sitter nyvaken i Alexanders rum och väntar på att han ska komma hem (han har nyss åkt). Han ska döma en innebandymatch, och jag orkade inte följa med. Fast , nu ångrar jag mig. Känns lite långtråkigt att sitta här alldeles själv. Men jag får allt skylla mig själv tycker jag.

Igår var jag med Rebecca, Alexander och Jesper. Jesper fick för sig att han var mycket bättre än mig och Rebecca (vi går ju Hotell och Restaurang om ingen visste) på att laga  mat. Så då blev vi fyra inbjudna på en riktigt tjusig och god middag. Som rubriken lyder, var också maträtten. Förutom att han skar sig en gång och brände sig en, så gick det ganska bra. Och förutom att han tappade ut allt på golvet också. Men han var väldigt engagerad ska ni veta!
Vi spelade också spel. Såna här gamla, hederliga sällskapsspel. Mellan tummen och pekfingret var ett av dem. Och jag lovar, ingen normal människa kan egentligen kunna dessa jävla frågor! Ni kanske förstår att det var jag som kom sist hela tiden. Jäkla skitspel.

På fredagen blev det också finmiddag. Jag, Pernilla och Rebecca lagade varmrätt (Fajitas) och efterrätt (Japp-Mousse). Det var därför Jesper ville utmana oss. Eftersom vi var så stolta över våran insats. Vi fick mycket beröm kan jag lova. Riktigt gottigott!

Föresten Stina. Så berättade jag om våran "plan" för Jespers föräldrar igår. Och de tyckte att det var en jättebra idé! Och att det  förmodligen inte blir svårt alls att bli hjälptränare. Det är tydligen jätteuppskattande! Så vad säger du?

Nu ska jag nog gå och lägga mig igen. Vad annars ska jag göra liksom? hihi.
Ciao!

Är det någon som vet något tips på ett bra gym? Har funderat på Simhallen, också Träna. Men jag vet inte! Hjälp?



Postat av: alva

simhallen! De har jättemycket gruppträningar nuförtiden också. Då kan vi träna tillsammans, vi ses knappt these days!

2009-01-18 @ 12:00:51
URL: http://alvva.blogg.se/
Postat av: beccis

haha, han var ganska duktig på¨att laga mat, men ingen tar oss i matlagning! :) det var en sjukt bra kväll :)



hahah, bilden äger!! :)

2009-01-18 @ 12:32:14
URL: http://nallensblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA! ÅH, jag är lätt på! Vi får typ maila några tränare och fråga? =) är taggad!



Träna är bra! Du kan ju följa med mig i veckan eftersom att det är gratis. Då blir det ju nära nu när du ska flytta också.

2009-01-18 @ 17:49:53
Postat av: stina

ops,glömde skriva my name^^

2009-01-18 @ 17:50:31

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback