För tur

Världens typ lyckligaste. Får äntligen flytta hem. Eftersom syster har fått gjort det. Men om vi inte sköter oss så får de försöka hitta ett annat ställe. Jag lär ju kunna sköta mig, men min syster däremot... Har i alla fall varit och hämtat mina kläder osv. På Haga idag. Känns underbart. Just nu taggar jag flytten till Böleäng mest.

Hade heldag i köket idag. Gick väl helt okej, förutom att jag brände mig på stekbordet och kände mig som en finsk bastugubbe (eftersom jag stått vid stekbordet och stekt, höhö). Vi panerade fisk osv. Lyckligtvis så rensade de fiskarna osv. Igår, så jag behövde inte röra de små äcklona.

Någonting som jag absolut måste ta tag i är träningen. Jag måste verkligen börja träna igen. Eller, träna i alla fall! Börjar se ut och känna mig som volvo ggr 10 . Okej, värre. Känner mig absolut inte fräsch. Så jag har i alla fall kommit fram till att godis osv. = pytte på helgen. Fast helst ingenting alls. Fast om jag känner mig rätt så kommer det bli förjäkla svårt. Men jag kan klara det. I know it!

Nu måste jag ta tag i pluggandet. Ska skriva ett tal till imorgon på svenskan. Usch. Jag hatar verkligen att läsa inför klassen. Fast egentligen är det bara för fyra stycken. Men ändå. Vet inte ens vad jag ska skriva om. Och det känns ju... Bra. Jaja. dags att ta tag i drygheterna.
Föresten så vann Modo mot Timrå. Så jäkla underbart. Otroligt.

Puss



Underbara Lars!

Någon som vill följa och se honom någongång? snällasnällasnälla.

Postat av: Anonym

var och såg honom förra året, åh vad han är bra!

Kommer han komma till Umeå igen snart eller :)?

2009-01-14 @ 17:28:31
Postat av: moa

oj glömde skriva namn ////MOA

2009-01-14 @ 17:29:12
URL: http://moq.blogg.se/
Postat av: elin

ey, det är ju gratis på "Träna" på teg januari ut :)

2009-01-14 @ 20:23:32
URL: http://eluine.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback