Gott om snö.

Har ni sett månen? Den är sjukt stor. Blev typ impad.

Har precis kommit hem från anderssons. Alexander är med Ado och ser när IBK Dalen spelar. Riktigt trevligt för dem! Själv sitter jag och är både glad och ledsen. Det beror delvis på att jag ska tillbaka till Haga ikväll. Annars vet jag inte riktigt varför jag är glad. Kan bero på att jag varit med världens underbaraste människor hela helgen.

Imorgon missar jag matten (verkligen vad jag behöver...) eftersom jag ska på möte (som vanligt) Med sociala. Måste ju erkänna att mitt liv består av alldeles för mycket möten osv. Hur många ungdomar i min ålder lever så här? Möten hit och dit. Otroligt irriterande och jobbigt. Men vad ska man göra? Bara att bita ihop.

Nu till någonting roligare! Alva har "köpt ut" skor åt mig i Stockholm! Riktigt snygga! Från Cheapo. Tack till dig alva!
Ungefär såna här, fast kortare skaft.



Ikväll blir det mozzarellapizza med tha family.

Föresten, så hade jag och Stina tänkt att bli fotbollstränare till småtjejerna i röbäcks IF. Vad tror ni om det? Vi är otroligt taggade må jag säga. Så vi ska förmodligen snacka med klubben, och kolla om det är något lag som behöver hjälp. Oh, så roligt!

Postat av: stinaa

Jaaa vet du hur kul det skulle vara! Vi måste kolla upp det Janna :)

2009-01-11 @ 16:53:55
Postat av: alva

oooh! Kör på det! Jag hoppar gärna in som vikarietränare om det behövs! :D

2009-01-11 @ 21:43:43
URL: http://alvva.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback