I lööve Keso.

Alltså, jag känner mig lite smått bloggberoende. Klickar hela tiden in på de gamla vanliga bloggarna jag läser ca; tio ggr/ minut. Skriv, vänner. SKRIV.

För övrigt så har jag nyss käkat en asgod hemmagjord mackis! Med Keso och tomato. Göttigött. Annars har jag gjort matten (är asstolt), och lite engelska. Har också läst lite om varmköket. Och fick reda på att imorgon blir det att stycka kyckling. Fy usch. Jag som har värsta fobin för kyckling.

Någon som vill switcha med moi?



Postat av: beccis

haha, mysbilden! :]



jag har skrivit juu! :)

2009-01-18 @ 23:15:09
URL: http://nallensblogg.blogg.se/
Postat av: stina

man ska breeeeesa på kycklingen

2009-01-18 @ 23:37:09
Postat av: moamoa

haha ja fast han skulle ändå till ica så jag passade på att beställa massvis med gottigott, hahaha ;]

2009-01-19 @ 22:47:11

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback