I'll come back, when you call me.

Ni förstår inte hur ont jag har i munnen. Jag tror inte jag har sagt det, men jag var hos tandläkaren idag, och lagade två hål. Ni som har lagat hål, vet vad jag pratar om. Visserligen hade jag bedövning. Men nu, efteråt så gör det så förbannat ont! De använder ju typ en "järnsak" som de spänner fast i tanden medan de lägger i fyllningen. Och min tandläkare drog alldeles för hårt, så "järngrejen" lossnade och det kändes som om hela min tand följde med. Plus att jag fick värsta såren i tandköttet. Och jag har mega tandläkarskräck. Och det enda som gick igenom mitt huvud just då var ; "ta det lugnt, andas. Det är snart över. Ta det lugnt!". Ungefär så, ja. Någon mer än mig som ogillar tandläkare?

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska gå och duscha. Känns som om jag inte har duschat på 500 dagar. Men så är inte fallet. Jag skulle beskriva mig själv som en.. Duschoman. Om det nu finns såna människor.

På skolan switchar vi schema på måndag! Känns ganska roligt om jag ska vara ärlig! Det vill säga, bort med den förbannade datorkunskapen, och in med Estetiskt val! Som består av ; Bild, Drama, dans och musik. Jag som är lite tråkig av mig, valde såklart musik. Men jag älskar att sjunga! Jag kan inte påstå att jag är bra, men jag tycker det är otroligt roligt. För jag ser mig hellre som en musiker, än en skådespelare. Eller konstnär. Osv. Fast, även om det kommer bra ämnen, så kommer det också tyvärr dåliga. Och tråkiga. Som t.ex. Näringslära. Hur jäkla tråkigt är inte det egentligen? Ska ta med mig kudden varje lektion. Det är ett som är säkert!

Var på stan med Rebecca igår. Och köpte ett par otroligt snygga skor! M mmmm! Har suktat efter dem riktigt länge, och igår tog jag äntligen initiativet till att köpa dem. Även fast jag egentligen kanske inte hade råd. Men vad kan jag säga. Jag älskar skor! Funderar tillochmed om jag ska bygga en skohylla i mitt nya rum på böleäng. Kan inte vara så jobbigt? Eller?

På lördag ska jag kanske till Paradisbadet. Men jag får se om jag har råd. Skulle vara riktigt kul! Fast jag är typ värsta tråkig när det gäller sånt. Jag åker nästan ingenting, utan sitter mest i bubbelpoolen, chillar och är snygg (haha.)! Vet inte om jag isåfall ska åka med Stina och Robin, eller med röbäckarna. Eftersom några var taggade på att åka. Men först och främst, pengar. Kära ljuvliga pengar. Vad skulle vi människor vara utan er? Helt seriöst. En sak som jag alltid har tyckt, och funderat på är värdet på pengar. Vad är det som gör dem så speciella? Just dom. Vi hade likagärna kunnat använda stenar eller dylikt. Kom igen. Det är bara "papperslappar". Egentligen. Aja. Värt att tänka på.

Nu ska jag duscha. Jag måste duscha. Puss.

http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Visa-alla?art=240608
Världens snyggaste!




Postat av: stina

jaanna du ska åka med oss :(

2009-01-08 @ 20:46:08

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback