I'm going to Australia

Men dock bara på engelska lektionerna. Annars hade jag fått punga ut med 19 861 kr för bara biljetterna dit. Men jag skulle verkligen inte tacka nej! Det är så att vi ska planera en utlandsresa till en stor engelskatalande stad. Jag valde Sydney. Rätt intressant.

Är precis hemkommen från första dagen på Hållplatsen, som är en grupp för unga anhöriga till missbrukare. Vi var få personer, så det var skönt. Och det var inte alls jobbigt när jag skulle presentera mig. Gick helt okej. Så jag går nog dit nästa torsdag också, även om det är på Alvas födelsedag! Men det tar vi igen nästa helg med fetfest!

Imorgon ska jag klippa Stina, och det blir det bio med hela 17 personer! Helt jävla galet! Kommer dock bli väldigt roligt hoppas jag! Har ju som sagt bokat en hel rad. Tagga.
Fest blir det också, på lördag förhoppningsvis. Någon som vet? :)


Snyggsnyggsnygg.

Postat av: jessicapessica

Heja heja janna! bra att det gick bra på Hållplatsen :)

2009-01-29 @ 21:38:31
URL: http://brusiperiferin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad bra att det var bra gumman! Tagga helg nurå!!!

2009-01-29 @ 21:50:40

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback