Inte

Idag är en sådan dag som egentligen inte borde finnas. Vaknade alldeles för sent, och upptäcker att jag har otroligt ont i
halsen och huvudet. Förkylning, igen?Snälla. Jag som typ nyss blev av med en. Men vad ska man göra? Så nu har jag precis duschat (eftersom det inte blev någon skola idag) och saknar min morgonrock som jag fick i julklapp. Och även fast jag är sjuk, förkyld, whatever. Så hade jag tänkt att jobba lite med skolarbete. Inte likt mig,ellerhur? Tänkte det!

Idag blir det ett jätteviktigt möte med familjen och sociala. Känner faktiskt lite press, eftersom jag verkligen måste säga vad jag tycker. Och jag vill ju som inte att någon ska bli sårad. Men, sanningen måste fram. Så är det bara. Och sanningen kan verkligen suga ibland. Sad but true.

nu ska jag chilla. Peace ouuut



Postat av: jessicapessica

God luck babe! hoppas att det går vägen hos soc. Kramen!

2009-01-12 @ 13:29:31
URL: http://brusiperiferin.blogg.se/
Postat av: stina

Lycka till på mötet !

finns här om du vill snacka :)

2009-01-12 @ 17:00:37
Postat av: Beccis

gumman, du är inte ensam, min förkylning har gått fram och tillbaka i 2 månader så...



jag vet att det kan vara jobbigt att höra sanningen, men det är då ens kära vänner står nära en! (L)

2009-01-12 @ 17:38:18
URL: http://nallensblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback