IPREN

Vilken hejdundrande idrottslektion! Vi hade skriller (som jag egentligen suger på), men jag ägde sönder! Hade även en hockeyfight med Robban, och fick göra mitt efterlängtade mål efter ungefär 39 missade skott. Men, är man sämst så är man. Svettig som en riktig foppawannabe. Som våran vikarie skulle hälsa till ordinare läraren. Smör!

Har precis varit på strömpilen med tha family. Och jag lovar er. Aldrig mer. Min lillasyster betedde sig ungefär som en 5åring. Fast hon är 14. Hittade också ett par fejkuggs på din sko, men den minsta storleken var 39 och jag behövde 37. Snacka om deprimerande. Men på fredag. Ska jag hitta ett par.

Snart kommer det några som ska titta på lägenheten. Hoppas dom tackar ja och vill flytta nu! För jag vill flytta så fort som möjligt till Böleäng. Åh, vad jag taggar.

Nu blire äckelmammasköttbulllar :(


Postat av: STINA

fanns de inga uggs på maxi?:(

2009-01-21 @ 18:11:12
URL: http://stinano.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback