it's fucking 2009!

Kvällen igår blev helt okej.. Förutom att jag fick ta hand om de som hade druckit lite väl mycket. Kvällen började med middag hos Alva, sen drog röbäcksgänget vidare till Robin där festen var i full gång. Medan vi tjejer stod och mestadels dansade, så var killarna i vardagsrummet och tittade på Sverige - Ryssland. Visst vann dom? Tror det..
Sen drog vi självklart in till stan, med bussen från Ålidhem. Och där hörni, i  bussen. Där var det drag för fulla muggar! Alla tjoade och tjimmade (haha what?). Sen på stan, så fick jag min efterlängtade nyårskyss på tolvslaget ändå! Helt underbart.
Senare drog vi på efterfest hos André. Jag var trött och arg som en.. Jag har ingenaning. Och jag var väl mest arg för att jag hela tiden fick ta hand om alla fylle...svin? Det slutade med att Måns spillde ut hälften av hans spritflaska på mina nya Jeans. Då blev jag blåförbannad och ville där i från ännu mer. Senare fick vi skjuts hem av Alexanders mamma (tacktacktack!!!). Sen fick jag äntligen lägga  mig och sova. Så otroligt skönt.

Nu är Alle och duschar, medan jag sitter vid datorn och chillar. Nu ska jag klä på mig.
Puss


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback