Knowin' you can always count on me, for sure That's what friends are for.

Snart blir det minilan med Alexander. Heelt okay måste jag ju erkänna! Eftersom jag faktiskt blivit ett CSfreak.. :(

Idag har jag tillbringat dagen med älskling, och vi har bastat, smällt raketer, spelat CS, käkat pizza och baara chillat. Eftersom man kan säga att det är en chilldag.

Annars känns allting ganska komplicerat just nu.. Med kontaktfamiljen osv. Känner mig otroligt övergiven, och sviken. Dom skulle vara där för oss, eller hur? Och allt skulle bli så himla mycket bättre hos dom. Sades det.. Eftersom de gav upp, så känns det nästan som alla andra också kommer göra det. Vi var inte ens där en månad. EN MÅNAD!! Förstår ni? Vilket jävla skämt kommunen och sociala egentligen är! Mitt liv. Men jag antar att det bara är att bita ihop! Som vanligt..

Puss

Första mars flyttar vi till Böleäng. Längtar!

Postat av: Beccis

Jag har lovat maria om hon börjar spela cs så ska jag oxå börja och hon vart taggad som satan, vad har jag gett mig in på!!

2009-01-02 @ 01:42:34
URL: http://nallensblogg.blogg.se/
Postat av: stina

jaaa då får du bli min buss/cykel kompis till skolan! =D härligt!

2009-01-02 @ 14:02:31

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback