Ludovico Einaudi

Tjoho! Sitter indränkt i kartonger! Eller nästan. Som de flesta av er vet, så ska jag flytta i slutet av februari. Och jag tycker att det är dags att börja sortera, paketera och slänga lite onödiga saker jag har i mitt rum.  Och hitills har jag fyllt två kartonger! Snart. Känns skönt att få bort lite saker. Men så fjantig som jag är, så har jag fäst mig vid en hel del saker som jag verkligen inte kan slänga. Fast jag inte ens använder det osv. Nä, åter till packningen. Sen blir det matte, näringslära, datorkunskap (som jag måste lämna in innan slutet av Januari, annars blir det IG. Fast han sa att jag hade VG. Konstiga lärare..).



Erkänn att ni tänker på flytt när ni ser dessa? Alltid banankartonger.

Postat av: stina

tagga flytta! =D

2009-01-26 @ 19:24:27
Postat av: beccis

har just flyttat så vet hur det är att kasta saker som man har blivit kär i men som man inte använder...

2009-01-26 @ 22:27:08
URL: http://nallensblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback