Nothing else matters

Tjoho!
Ni vet ju allihopa att jag snart ska flytta till en större lägenhet med tha family (jag slipper dela rum!). Och då ska jag måla om rummet osv. Så nu har jag varit och tittat lite på olika hemsidor och hittat någonting riktigt snyggt. Det är typ en väggdekor. Som man klistrar upp på väggen.


Jag skulle antingen vilja ha denna, eller någon annan typ av väggdekor eller snygg fondvägg. Tips?!

Postat av: alle tha man

fett snyggt! ;D

aik logo kanske?

2009-01-13 @ 23:57:48
Postat av: stina

läskig :O

men fin!

2009-01-14 @ 16:35:09
Postat av: Moa

haha men nej vad pinsamt..jag var så sjukt nervös inför matchen, jag var inte bra men det var roligt att få spela igen:)



Läcker vägg förresten!!

2009-01-18 @ 09:52:01
URL: http://moq.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback