Nyårspics


Alva, Stina och Rebecca!


Älsklingar!


Lägg märke till att det är en tårtspade, och inte en stekspade.


ÄlsklingsRebecca och jag!


Finalva och jag!


Isa och Elias på stan


Ungefär en tredjedel av tha gang!


Party!



Sådärja. Några bilder i alla fall! :)

Nu undrar säkert många av er, vad himlans tidigt jag är uppe. Och nej, skolan har inte börjat än. Inte för mig i alla fall. Alexander sov här ikväll och han börjar faktiskt skolan idag. Så jag fick pallra mig upp och bara chilla tills han gick. Nu är jag hungrig som en kamel, och vill äta någonting gött. Idag blir det stan med Rebecca, och senare på kvällen ska vi ha lan! Vet att skolan börjar i morgon, men alltså. Vi är 2 cool 4 school. :p not. I alla fall så har jag fått över Rebecca på CS-sidan. Hon är värsta freaket också! Värre än moi!

Nu blir det mat för fulla muggar... hoppas jag. Sen blir det att krypa ner i en vaaarm säng.

Puss

Postat av: Beccis

haha, mina bilder :D :D



nej, jag är inte värre än dig! :]

2009-01-07 @ 12:24:14
URL: http://nallensblogg.blogg.se/
Postat av: Stinur

haha jag är kocken!^^ tårtspaden funkade fint!

lan?! ni är roliga ni =D

2009-01-07 @ 16:54:38

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback