Oh boy

Vaknade av att sötnos kröp ner i min säng imorse.
Och har precis bastat med Alexander. Eller, för ett tag sedan. Nu är han på korpenmatch med hans pappa. Jag har i alla fall märkt att jag inte är någon bastare. Klarade av att sitta i bastun i kanske fem minuter. Sen gick jag och duschade, och så höll det på. Men det var ganska skönt att bara relaxa ett tag också. Snart har vi nio månader tillsammans älskling!

Igår blev det som sagt stan med Stina. Var otroligt skönt! Och Linn, jag vet. Men det var inte tänkt att jag skulle köpa någonting. Egentligen. hehe. Jag och Stina satte oss ner på Station och fikade muffin och chokladboll. Vi snackade om allt möjligt! I typ två timmar. Men det är ju kul så.. :) Och Stina den jäveln köpte två par shoes. Vill ha!

Nu blir det matte. Tyvärr. Känns så himla tråkigt. Fast jag har ju faktiskt prov på onsdag. Vet inte ens vad jag ska träna på, men det blir nog bra!



Stina in action

Postat av: stina

Jo,he va mys! :)

Ja det var skönt att prata av sig lite meddig=)

fen jag var. ser ut som att jag posar

2009-01-25 @ 19:18:34
URL: http://stinano.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback