One thought of you is all it takes to leave the rest of the world behind

Skönt att fått gjort bort datorkunskapen! Riktigt skönt måste jag erkänna. Även om det kanske inte riktigt blev så bra som jag ville.

Idag på köket så gjorde vi pannbiffar med typ västerbottensost i. Rätt gott, och jag fick världens beröm av Fredrik (läraren) för att jag var så duktig på att steka (höhö) dem.
örfilade också Oscar idag för att han betedde sig som en skit mot Stina och sa att hon var fet (inte första gången) Och då brann jag av och gav honom en rejäl bitchslap! Haha, låter som om jag är värsta crazy, men jag blir så jävla arg när folk slänger ur sig så otroligt onödiga kommentarer. Så rätt åt honom.

Nu blir det mat. Sen plugg.

Postat av: stina

jaaa.oscar är så dum :( det var rätt åt honom!!!bra janna. poäng till dig!

2009-01-27 @ 18:48:24
URL: http://stinano.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback