På din grinn

Tjoho!
Har just spelat CS i typ 500 timmar. Pinsamt, jag vet. Men jag kan inte rå för det! Det är så himla kul. Speciellt när man är bra någon gång.

Anita och Peter försöker övertala mig att börja åka längdskidor. Sure. Försök med det ni! Visst, åka skidor kan vara helt okej. Om man har rätt sällskap. Right? Nja, skidor är nog överhuvudtaget ingenting för mig!
Imorgon börjar skolan och allt. Men det är bara att tänka positivt! Snart är det äntligen sommarlov. Om några.. månader. Jag är så sjukt taggad på sommarlovet just nu! Inte för att jag har någonting bestämt, men ändå. Tänk er, Sola och bada. Typ varje dag. Kanske dra på Yran, Peace and love? Leva livet helt enkelt! Men tills dess, skolan. Kämpa! Har ni någonting planerat i sommar? Någonting som jag absolut skulle vilja gå på, är en Lars Winnerbäck konsert. Det skulle verkligen sitta fint!

Har också funderat på att dra ner till min syster Linda någon helg. Har verkligen saknat att vara där. Speciellt när vi inte syns så ofta längre, och att vi inte syntes på julhelgen. Så det skulle verkligen vara roligt!

Nu ska jag sätta mig ner med den förbannade engelskaboken och försöka hitta 30 st svåra ord. suck. Hoppas ni inte har lika tråkigt som mig!

Postat av: Linda

Du är välkommen när som helst! Det vet du... jag har julklpappar som ligger här och väntar =) Säg till när du är ledig en helg så bokar vi in det! Saknar dig... Kram

2009-01-12 @ 09:54:19

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback